Głosowanie będzie trwać od 15 do 30 czerwca. Głosować mogą wszystkie osoby mieszkające w Warszawie. Nie muszą być pełnoletnie ani zameldowane na terenie Warszawy. Zagłosować można przez internet albo papierowo.

Żeby zagłosować przez internet, trzeba zarejestrować się na stronie app.twojbudzet.um.warszawa.pl i podać swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywacyjny. Oddanie głosu będzie możliwe dopiero po kliknięciu w ten link.

Żeby zagłosować papierowo, trzeba udać się do urzędu dzielnicy albo jednego z punktów na terenie dzielnicy, np. biblioteki lub często uczęszczanego skweru (niedługo dokładne lokalizacje tych punktów zostaną opublikowane na stronie twojbudzet.um.warszawa.pl albo na stronach dzielnic). Aby zagłosować, trzeba mieć ze sobą dokument tożsamości. Na miejscu będą obecni urzędnicy, którzy w razie problemów pomogą w wypełnieniu karty.

Osoby, które mają problem z poruszaniem się, mogą przekazać swoją kartę do głosowania przedstawicielowi urzędu dzielnicy. Muszą jednak do 22 czerwca zgłosić zamiar głosowania do koordynatora ds. budżetu partycypacyjnego w dzielnicy – tylko wyznaczona osoba z urzędu będzie mogła odebrać taki głos.

Więcej informacji o zasadach głosowania przeczytacie Państwo na tej stronie >>> link. W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z koordynatorami dzielnicowymi, do których kontakty znajdą Państwo na tej stronie >>> link.